Hotel-Pupil » Przed pobytem

Przed pobytem

Co musisz wiedzieć przed pobytem w hotelu dla zwierząt?

Poniżej znajdziesz przydatne informacje dla właścicieli psów, kotów i innych zwierząt, a także listę rzeczy do zabrania oraz wymagania.
Regulamin i dane do płatności dostępne są na dole strony.

Pies - Ważne informacje dla właścicieli.

Przed pozostawieniem psa w naszym hotelu, zalecamy go do tego przygotować zarówno fizycznie, jak i psychicznie.

  • Warto udać się na kontrolną wizyta u weterynarza i poinformować go o planie pozostawienia psa w hotelu dla zwierząt.
  • Jeśli pies nigdy u nas nie był, sugerujemy pozostawienie go na kilka godzin, aby poznał opiekunów i oswoił się z nowym miejscem.

Do hotelu przyjmujemy zwierzęta nieagresywne w stosunku do ludzi. Jeśli Twój pies nie toleruje innych zwierząt, w dalszym ciągu możemy go przyjąć  – po prostu nie będzie miał kontaktu z gośćmi hotelowymi. Zapoznaj się z pełnym regulaminem hotelu dostępnym na dole strony.

Z przykrością odmawiamy przyjmowania suczek w okresie cieczki.

WYMAGAMY

_
aktualne szczepienia przeciwko wściekliźnie oraz chorobom zakaźnym*
Icons-Pawsitive
odrobaczenie nie starsze niż pół roku
Icons-Pawsitive
naniesiony preparat / obroża na pchły i kleszcze

* nosówka, choroba Rubartha, parwowiroza, leptospiroza, koronawiroza, kaszel psi.

Ze względu na spadek odporności psa po szczepieniu, zalecamy wykonanie szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym minimum 2 tygodnie przed planowanym pobytem w hotelu.

CO ZE SOBĄ ZABRAĆ?

Icons-Pawsitive
psa z książeczką zdrowia
Icons-Pawsitive
kocyk / posłanie pachnące domem
Icons-Pawsitive
obroża / szelki + smycz
Icons-Pawsitive
ulubioną / specjalistyczną karmę (opcjonalnie)

Kot - Ważne informacje dla właścicieli.

Przed pozostawieniem kota w naszym hotelu, zalecamy udać się na kontrolną wizyta u weterynarza i poinformować go o planie pozostawienia kota w hotelu dla zwierząt.

Do hotelu przyjmujemy zwierzęta nieagresywne w stosunku do ludzi. Jeśli Twój kot nie toleruje innych zwierząt, w dalszym ciągu możemy go przyjąć  – po prostu nie będzie miał kontaktu z gośćmi hotelowymi. Zapoznaj się z pełnym regulaminem hotelu dostępnym na dole strony.

Przyjmujemy wyłącznie wykastrowane koty. Nie przyjmujemy kotek w okresie rui.

WYMAGAMY

_
aktualne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym
Icons-Pawsitive
odrobaczenie nie starsze niż pół roku
Icons-Pawsitive
naniesiony preparat / obroża na pchły i kleszcze

Ze względu na spadek odporności kota po szczepieniu, zalecamy wykonanie szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym minimum 2 tygodnie przed planowanym pobytem w hotelu.

CO ZE SOBĄ ZABRAĆ?

Icons-Pawsitive
kota z książeczką zdrowia
Icons-Pawsitive
kocyk / posłanie pachnące domem
Icons-Pawsitive
ulubioną / specjalistyczną karmę (opcjonalnie)

Króliki, świnki morskie i inne - Ważne informacje dla właścicieli.

Inne zwierzęta takie jak króliki, gryzonie, płazy, gady i ptaki przyjmowane są z własnym ekwipunkiem łącznie z karmą.

Zapoznaj się z pełnym regulaminem hotelu dostępnym na dole strony.

CO ZE SOBĄ ZABRAĆ?

Icons-Pawsitive
zwierzaka ze swoim domkiem
Icons-Pawsitive
karmę i inne dodatki do diety
Icons-Pawsitive
wszelkie inne, niezbędne rzeczy np. trociny

REGULAMIN

  1. Do hotelu przyjmujemy zwierzęta:
    • posiadające aktualne szczepienia, odrobaczone, zabezpieczone przeciwko kleszczom,
    • nieagresywne w stosunku do ludzi.
  2. Hotel zobowiązany jest zapewnić pozostawionemu zwierzęciu opiekę ze szczególną starannością, stosując się do zaleceń przekazanych przez właściciela.
  3. Rezerwację należy złożyć poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie hotel-pupil.pl/kontakt , telefonicznie lub mailowo.
  4. Rezerwacja jest za wiążąca po otrzymaniu potwierdzenia i wpłaceniu zaliczki.
  5. Rezerwacja zostanie unieważniona w przypadku braku wpłaty zaliczki do 5 dnia roboczego od otrzymania potwierdzenia rezerwacji z hotelu.
  6. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny przekazania zwierzęcia pod opiekę i trwa 24 godziny. Każda kolejna godzina dodatkowo płatna 10 zł.
  7. Opłata za pobyt i usługi pobierana jest z góry gotówką lub kartą w momencie przyjęcia zwierzęcia do hotelu.
  8. Wydłużenie pobytu możliwe jest tylko i wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny z hotelem. Opłata zostanie pobrana zgodnie z cennikiem w dniu odbioru zwierzęcia.
  9. Skrócenie pobytu lub odwołanie rezerwacji nie skutkuje zwrotem wniesionych opłat.
  10. W nagłych wypadkach, Hotel-Pupil zapewnia opiekę weterynaryjną, a koszty leczenia pokrywa właściciel.
  11. Pozostawiając zwierzę w Hotelu-Pupil, właściciel wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku jego zwierzęcia w celach marketingowych, w przeciwnym wypadku należy poinformować o tym hotel w chwili kwaterowania.

DANE DO PŁATNOŚCI

Juelle Spółka jawna
E.Szutkiewicz S.Soja Z.Szutkiewicz
ul. Krótka 3
55-095 Mirków

48 1090 1522 0000 0001 2070 8614

UWAGA ! W tytule przelewu proszę o wpisanie imię pupila + termin pobytu np. Ares 12-16.01

https://hotel-pupil.pl/wp-content/uploads/2021/07/separator-psy-koty.jpg
https://hotel-pupil.pl/wp-content/uploads/2021/07/hotel-pupillogo-small2-320x78.png
Kontakt
ul. Krótka 3, Mirków k. Wrocławia
Godziny otwarcia
Pn-Pt: 8:00 - 18.00
Sobota: 8:00 - 14:00
Niedziela: 9:00 - 12:00

Copyright © Hotel-Pupil 2021 | Polityka prywatności